Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu
Potrivit unui studiu realizat la Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Iaşi, un consum moderat de vin, în special roşu (250-300 de mililitri/zi), are efecte benefice de necontestat. Acesta reduce frecvenţa bolilor cardiovasculare cu 20-30% şi a diferitelor forme de cancer şi combate hipertensiunea. Vinul favorizează digestia mâncărurilor, stimulează producerea sucului gastric, întreţine un apetit sănătos, facilitează transportul elementelor nutritive pe parcursul peretelui intestinului. De asemenea, elementul vanadium, prezent şi în vin, are proprietăţi antidiabetice şi antihipertensive.



.jpg)