Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu
Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii din Hong Kong, anumite substanţe care se regăsesc în special în soia, isoflavonele, cunoscute şi sub numele de fitoestrogeni, pot îmbunătăţi circulaţia arterială în cazul pacienţilor care au suferit accidente cerebrale. Cercetătorii au descoperit că, după 12 săptămâni de administrare a suplimentului pe bază de isoflavone, într-o doză de 80 de miligrame pe zi, s-a constatat o îmbunătăţire a circulaţiei la nivelul arterei brahiale, foarte importantă în cazul pacienţilor care au suferit un accident ischemic.



.jpg)