Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu
Potrivit unui studiu publicat în „American Journal of Clinical Nutrition“, consumul moderat de fistic, în paralel cu o dietă sănătoasă pentru inimă, combate riscul apariţiei bolilor cardiovasculare, prin acţiunea luteinei, un antioxidant conţinut de seminţe. Luteina, care se găseşte în fistic, dar şi în fructe şi în legumele verzi, contribuie la scăderea nivelului de colesterol şi previne blocarea arterelor sangvine. Experimente anterioare privind calităţile nutritive ale fisticului au mai arătat că acesta reduce nivelul de colesterol, dar şi riscul de a face cancer.



.jpg)