Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu
Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii italieni, dieta mediteraneană oferă o protecţie substanţială împotriva cancerului şi afecţiunilor cardiace. Specialiştii susţin că persoanele care au urmat această dietă au cu 9% mai puţine şanse să contacteze o boală de inimă, cu 13% mai puţine şanse să se îmbolnăvească de Parkinson sau Alzheimer şi sunt cu 6% mai puţin expuse la cancer decât cele care nu au acelaşi regim alimentar. Dieta mediteraneană cuprinde multe legume, peşte, ulei de măsline, fiind săracă în carne roşie, produse lactate şi alcool.



.jpg)