Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu
Potrivit unui studiu realizat de experţii de la Universitatea Oxford, o vitamină existentă în carne, peşte şi lapte, B12, poate împiedica pierderile de memorie care se instalează odată cu înaintarea în vârstă. Astfel, mâncând carne, peşte, cereale şi lapte, care conţin vitamina B12, oamenii îşi pot proteja creierul. Ficatul şi scoicile sunt cele mai importante surse de vitamina B12.



.jpg)