Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu
Potrivit unui studiu realizat la Universităţile Nottingham şi Sheffield, bărbaţii şi femeile de vârstă mijlocie, care iau câte o aspirină în fiecare zi, sunt mai puţin supuşi riscurilor de atac de cord. Autorii studiului susţin că aspirina previne apariţia cheagurilor în interiorul vaselor de sânge, în condiţiile în care atacurile de cord sunt, de cele mai multe ori, determinate de blocarea venelor sau arterelor cu astfel de cheaguri.



.jpg)