Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu
Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Kuopio, Finlanda, carnea de ton şi a altor peşti bogaţi în acizi graşi omega-3 (somon, scrumbii, hering, sardine) ajută la prevenirea pierderii memoriei şi la reducerea riscului de accident vascular cerebral. Astfel, persoanele care consumă peşte bogat în omega-3 (fiert sau copt, nu prăjit) sunt mai puţin predispuse leziunilor cerebrale „silenţioase“, care cauzează pierderea memoriei sau demenţa şi care cresc riscul atacurilor cerebrale.



.jpg)