Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu
Potrivit unui studiu publicat în revista „Clinical Journal of the American Society of Nephrology“, „vitamina D acţionează benefic asupra diferitelor ţesuturi, îndeosebi ale prostatei şi ale sânului“. Specialiştii susţin că soarele poate să ne şi apere de tumori, nu numai să fie un duşman de moarte al pielii, astfel că două ore de stat la soare, pe zi, înjumătăţesc riscul apariţiei cancerului de prostată, sân sau colon. Toate acestea, graţie vitaminei D, pe care organismul o produce în timpul expunerii la razele solare.



.jpg)