Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu
Doi oameni de ştiinţă de la Universitatea Pennsylvania din Philadelphia au demonstrat, în urma unui studiu, că a bea apă în exces nu este benefic pentru organism. Aceştia au ajuns la concluzia că un consum ridicat de apă micşorează pofta de mâncare, dar nu poate ajuta la menţinerea siluetei. De asemenea, câteva pahare în plus de apă nu au nici un efect în întreţinerea tenului şi nici nu opresc migrenele, nici un studiu neputând demonstra aceste ipoteze.



.jpg)