Pentru multe femei, momentul în care află că sunt însărcinate marchează începutul unei perioade pline de emoții și responsabilitate. Printre cele mai frecvente preocupări se numără dezvoltarea copilului,
Studiu
Consumul zilnic de ciocolată neagră poate reduce nivelul colesterolului şi poate îmbunătăţi vizibil presiunea arterială. Aceasta este concluzia la care au ajuns cercetătorii de la Universitatea Illinois din SUA, în urma unui studiu riguros. Cercetarea relevă faptul că o dietă din care nu lipseşte ciocolata neagră are efecte pozitive asupra presiunii arteriale, ajutând, în acelaşi timp, la echilibrarea colesterolului din organism.



.jpg)