Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Studiu japonez
Femeile care beau multă cafea ar putea avea mai puţine riscuri să dezvolte cancer de col uterin, potrivit unui studiu japonez, relatează AFP. Acest studiu comandat de Ministerul japonez al Sănătăţii a fost efectuat pe un eşantion de 54.000 de femei cu vârste cuprinse între 40 şi 69 de ani, timp de 15 ani, timp în care 117 dintre aceste femei au dezvoltat cancer de col uterin, au explicat cercetătorii centrului naţional pentru cancer din Japonia. „Cafeaua poate antrena o scădere a nivelului de insulină, ceea ce poate diminua riscurile de a dezvolta cancer de col uterin“, potrivit studiului.



.jpg)