Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Angajatorii ar putea fi obligaţi să întocmească dosar fiecărui salariat

Angajatorii ar putea fi obligaţi să întocmească dosar fiecărui salariat

Data: 18 Martie 2011

Angajatorii vor fi obligaţi să facă dosare pentru fiecare angajat în parte şi să elibereze copii ale documentelor în 15 zile de la solicitarea angajatului, potrivit proiectului de hotărâre privind întocmirea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor.

Dosarul personal al salariatului trebuie să cuprindă cel puţin următoarele documente: actele necesare angajării, contractul individual de muncă, actele adiţionale şi celelalte acte referitoare la modificarea, suspendarea şi încetarea contractelor individuale de muncă, acte de studii, certificate de calificare, precum şi orice alte documente care certifică legalitatea şi corectitudinea completării în registru.

"La solicitarea scrisă a salariatului sau a unui fost salariat, angajatorul este obligat să îi elibereze acestuia copii ale documentelor existente în dosarul personal, ale paginilor din registrul electronic care cuprind înscrierile referitoare la persoana sa şi/sau un document care să ateste activitatea desfăşurată de acesta, durata activităţii, salariul, vechimea în muncă, în meserie şi în specialitate, astfel cum rezultă din registrul general de evidenţă şi din dosarul personal, în termen de 15 zile de la data solicitării", mai prevede proiectul de hotărâre.

Proiectul de hotărâre privind întocmirea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor este în dezbatere publică până în 25 martie.