Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Campanie antidrog a Poliţiei Capitalei

Campanie antidrog a Poliţiei Capitalei

Data: 06 Martie 2009

Poliţia Capitalei a lansat o campania intitulată „Drogurile strică tot!“, proiect ce vizează informarea tinerilor, părinţilor şi profesorilor cu privire la riscurile la care se expun consumatorii de stupefiante. Potrivit Biroului de presă al Poliţiei Capitalei, campania, iniţiată de Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti (DGPMB), în parteneriat cu Spitalul Euroclinic, Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti, Agenţia Naţională Antidrog şi Brigada de Combatere a Crimei Organizate a IGPR, se va desfăşura în perioada martie-august 2009, şi va avea o etapă de informare a tinerilor asupra riscurilor consumului de droguri şi una dedicată grupurilor care asigură suportul social acestor tineri - familie, şcoală, prieteni. Potrivit statisticilor Poliţiei Capitalei, în 2008 s-a înregistrat o creştere cu 27% a numărului infracţiunilor privind traficul şi consumului ilicit de droguri, comparativ cu 2007. Totodată, vârsta primului consum a scăzut spre 14 ani, motiv pentru care minorii sunt deja consideraţi un grup vulnerabil, care trebuie tratat într-un mod particular. Mesajul campaniei se va găsi în fiecare şcoală din Capitală, dar şi pe tv-screen-urile din oraş.