Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Actualitate religioasă Știri Modul de formare în managementul serviciilor sociale

Modul de formare în managementul serviciilor sociale

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Știri
Un articol de: Ioan Bușagă - 22 Iunie 2018

Consilieri coordonatori ai sectoarelor social-filantropice din cadrul eparhiilor, dar și coordonatori, directori sau manageri de centre și servicii sociale din țară au participat în perioada 18-22 iunie la cursurile celui de-al doilea modul privind formarea în managementul serviciilor sociale. Cursurile se des­fășoară la Centrul social-pastoral „Sfânta Cruce” de la Mănăstirea Caraiman din Bușteni, județul Prahova.

Cursul de formare în managementul serviciilor sociale este derulat de Federația Filantropia a Patriarhiei Române, în colaborare cu Organizația umanitară „Concordia”. În cadrul acestui curs sunt abordate tematici precum: modele de leadership și stiluri manageriale; procesul de luare a deciziei; procesul de comunicare în contextul managementului; managementul echipei; planificarea strategică; învățare și dezvoltare organizațională; cultură organi­zațională; managementul schimbării; managementul calității; sisteme de management al calității.

„Cel de-al doilea modul este focusat pe partea de funcționare efectivă a serviciului social. Lucrurile despre care discutăm la acest modul sunt diferite, și anume aspecte de climat organi­za­țio­nal, care influențează calitatea serviciilor sociale; cultura orga­ni­zațională, pe care o întâlnim de obicei în serviciile sociale din România și cum ea evoluează de la zona internă către zona externă; implicarea factorilor inte­re­sați în creșterea calității serviciilor sociale; folosirea instrumentelor specifice până mai ieri domeniului afacerilor în zona serviciilor sociale, tocmai pentru a crește gradul de profesionalizare a serviciilor sociale”, a declarat pentru TRINITAS TV Silvia Mișu, formator în cadrul Organizației umanitare „Concordia”.