Parohia „Sfinții Împărați Constantin și Elena”, sat Preluca, comuna Pângărați, județul Neamț, organizează licitație publică în vederea atribuirii lucrărilor de pictură din nou în tehnica frescă
Achiziție publică de lucrări de consolidare/restaurare și dotări PSI pentru obiectivul de investiții „Consolidare-Restaurare Biserică de lemn „Sf. Nicolae” și turn clopotniță, Mănăstirea Pârvești
Având în vedere prevederile Îndrumarului metodologic pentru beneficiarii privați aplicabil în derularea procedurilor de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de Redresare și Reziliență și respectând toate prevederile legale relevante care sunt în vigoare, vă invităm să depuneți ofertă de preț pentru îndeplinirea contractului de achiziție publică de lucrări pentru obiectivul de investiții „Consolidare-Restaurare Biserică de lemn „Sf. Nicolae” și turn clopotniță, sat Pârvești, comuna Costești, județul Vaslui - monument istoric, cod LMI VS-II-A-06865”.
Cod CPV 45454100-5 - Lucrări de restaurare
45212314-0 - Lucrări de construcții de monumente istorice sau memoriale
1. Obiectul contractului: Execuție lucrări de consolidare/restaurare și dotări PSI pentru obiectivul de investiții „Consolidare-Restaurare Biserică de lemn „Sf. Nicolae” și turn clopotniță, sat Pârvești, comuna Costești, județul Vaslui - monument istoric, cod LMI VS-II-A-06865”.
2. Sursa de finanțare a contractului care urmează să fie atribuit: Planului Național de Redresare și Reziliență al României, Componenta 11 - Turism și Cultură, Investiția I1 - Promovarea celor 12 rute turistice/culturale - modernizarea/reabilitarea siturilor turistice, apel 1.
3. Valoarea estimată a contractului de atribuire care face obiectul acestei achiziții este de: 1.975.926,87 lei fără TVA și este compusă din:
- cheltuieli pentru amenajări pentru protecția mediului și readucerea terenului la starea inițială = 45.340,00 lei fără TVA;
- cheltuieli pentru investiția de bază = 1.836.495,11 lei fără TVA, din care construcții și instalații = 1.792.752,95 lei fără TVA și dotări (PSI)= 43.742,16 lei fără TVA;
- cheltuieli pentru organizarea de șantier, cheltuieli conexe = 94.091,76 lei fără TVA.
4. Prețul ofertei va fi exprimat în lei fără TVA. TVA se va evidenția separat.
5. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de lucrări: PREŢUL CEL MAI SCĂZUT.
6. Oferta va conține:
1. Scrisoare de înaintare;
2. OPIȘ
3. Împuternicire (dacă este cazul);
4. Informații generale;
5. Propunerea tehnică. Ofertantul are obligația de a face dovada conformității propunerii tehnice cu cerințele prevăzute în Caietul de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să reflecte explicit asumarea de către ofertant a tuturor cerințelor/obligațiilor prevăzute în Caietul de sarcini;
l Memoriu (propunere tehnică), din care să reiasă îndeplinirea tuturor cerințelor rezultând din caietul de sarcini.
l Certificat de înmatriculare la Registrul Comerțului, sau echivalent.
l Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului, sau document echivalent din care să reiasă faptul că prestatorul este autorizat să execute lucrările ce fac obiectul contractului, emis cu mai puțin de 30 de zile înainte de data depunerii ofertelor.
l Documente relevante privind personalul propus pentru executarea contractului, respectiv CV-uri, diplome de studii, atestate și recomandări privind experiența similară anterioară pentru:
v Șef de șantier - inginer absolvent de studii superioare în domeniul inginerie civilă, cu experiență de minimum 5 ani în domeniu și care a participat la execuția lucrărilor în cadrul a minim un proiect având ca obiect intervenții asupra unui monument istoric încadrat în clasa A;
v Responsabili tehnici cu execuția pentru lucrări de construcții civile și industriale, instalații: electrice, termice, sanitare, ventilație/climatizare, persoane responsabile cu respectarea nivelului de calitate corespunzător cerințelor esențiale, la lucrările de construcții, în conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995, H.G. nr. 925/1995, respectiv a Ordinului MDRAP nr. 1895/2016;
v Expert restaurator - care a participat la execuția lucrărilor de restaurare în cadrul a minimum un proiect având ca obiect lucrări de restaurare asupra unui monument istoric.
Notă: Documentele justificative care probează informațiile menționate vor fi depuse în copie cu mențiunea „conform cu originalul” și semnătura şi ștampila operatorului economic care depune oferta, din care să reiasă calificările expertului.
l Vor fi prezentate declarații de disponibilitate, din care să reiasă că persoanele nominalizate sunt dispuse să activeze în prezentul contract:
6. Grafic de timp pentru execuția lucrărilor;
7. Formularul de ofertă și Anexa la formularul de ofertă;
8. Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 164 din Legea nr. 98/2016;
9. Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 165 din Legea nr. 98/2016;
10. Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 167 din Legea nr. 98/2016;
11. Declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice (evitarea conflictului de interese);
12. Declarație de acceptare a condițiilor contractuale;
13. Declarație privind partea/părțile din contract care sunt îndeplinite de subcontractant și specializarea acestora (dacă este cazul);
14. Acordul de subcontractare (dacă este cazul);
15. Acordul de asociere (dacă este cazul);
16. Declarație referitoare la obligațiile relevante din domeniile mediului, social și al relațiilor de muncă;
17. Declarație privind garantarea nediscriminării și egalitatea de șanse/gen;
18. Declarație privind personalul responsabil cu îndeplinirea contractului.
7. Condiții de participare:
Operatorii economici ce depun oferta trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în nici una dintre situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
Documentele justificative care probează îndeplinirea cerinței:
- copie „conform cu originalul” după Certificatul Constatator emis de la Oficiul Registrului Comerțului sau echivalent, Certificat de înregistrare/alte documente, după caz.
Operatorii economici ce depun oferta trebuie să dispună de personal autorizat pentru îndeplinirea contractului.
8. Adresa la care se depune oferta: CENTRUL EPARHIAL HUȘI - Sectorul construcții bisericești și patrimoniu (în atenția Pr. Aurelian Ciprian Tacu – 0766.465.173), municipiul Huși, strada Ștefan cel Mare, nr. 1, județul Vaslui, cod poștal 735100. Ofertele se pot depune în termenul stabilit și la adresa de e-mail: cipriantacu@yahoo.com. În acest caz, ofertanții având obligația de a transmite și originalul prin curier/poștă.
9. Termenul-limită pentru depunerea ofertei: data 04.05.2023, ora 14:00.
Operatorii economici interesați pot solicita clarificări la adresa de e-mail: cipriantacu@yahoo.com, până la data de 29.03.2023, ora 14:00.
Documentația de atribuire poate fi consultată accesând link-ul de mai jos, la secțiunea detalii:
https://proiecte.pnrr.gov.ro/#/anunturi-proceduri/detalii/616204d1-ba9e…