Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Regionale Transilvania Cercul pedagogic al profesorilor de religie sălăjeni

Cercul pedagogic al profesorilor de religie sălăjeni

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Transilvania
Un articol de: Claudia Boha - 27 Aprilie 2018

La Mănăstirea cu hramul „Adormirea Maicii Domnului” din localitatea sălăjeană Rus, s-a desfășurat marți, 24 aprilie, Cercul pedagogic al profesorilor de religie din judeţ. Programul a început cu slujba de Te-Deum săvârșită un sobor de preoți, în prezența profesorilor de religie. În partea a doua a programului, prof. Alexandrina Voicu Petrișor, de la Liceul Tehnologic „Ioachim Pop” Ileanda și prof. Anca Almaș, de la Școala Gimnazială Nr. 1 Șimișna, au prezentat materiale despre rolul profesorului de religie în formarea caracterului elevului. Activitatea a continuat cu aprecieri cu privire la tema dezbătută, apoi au fost transmise mai multe precizări din partea Inspectoratului Şcolar Judeţean Sălaj referitoare la rezultatele obținute de elevi la olimpiada de religie și concursurile disciplinei, precum și la proiectele în care profesorii de religie sunt implicați. Cadrele didactice au avut, astfel, prilejul să-şi valorifice experiența printr-un schimb de idei şi practici educative și au fost propuse activități care ar putea avea un impact benefic asupra armonizării personalității elevilor cu mediul în care trăiesc.