Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială BCR solicită clienţilor să actualizeze datele

BCR solicită clienţilor să actualizeze datele

Data: 29 Iunie 2009

Banca Comercială Română(BCR) le cere clienţilor, atât persoane fizice, cât şi persoane juridice, să vină la oricare din unităţile băncii pentru actualizarea datelor personale, potrivit unui regulament BNR privind cunoaşterea clientelei, care se aplică tuturor băncilor, a anunţat BCR. Potrivit regulamentului BNR numărul 9/2008 privind cunoaşterea clientelei, toate băncile trebuie să obţină de la clienţii lor, persoane fizice, detalii privind datele de identificare, datele de contact şi adresa, naţionalitatea, ocupaţia şi, după caz, numele angajatorului ori natura activităţii proprii, funcţia publică importantă deţinută, dacă este cazul, precum şi numele beneficiarului real. De asemenea, persoanele juridice trebuie să vină la bancă pentru completarea datelor precum denumirea, forma juridică, sediul social şi, dacă este cazul, sediul unde se situează centrul de conducere şi de gestiune a activităţii.