Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Campanie pentru prevenirea fumatului

Campanie pentru prevenirea fumatului

Data: 14 Septembrie 2010

Societatea Română de Pneumologie alături de Pfizer România, cu sprijinul Asociaţiei Aer Pur şi al Reţelei Europene pentru Prevenirea Fumatului, anunţă lansarea unei campanii de informare pe tema renunţării la fumat prin tratament.

Campania se derulează în mediul online, pe site-ul www.naepop.ro, dar şi în media. Site-ul prezintă un personaj numit Nae Pop, un om ce se sufocă în apartamentul său în fumul ţigărilor pe care nu încetează să le fumeze. Vizitatorii site-ului îi pot distrage atenţia pentru a-i oferi guri de aer curat prin diferite acţiuni: pornind radioul, deschizând o fereastră sau lăsându-i un mesaj de încurajare.

Printr-o abordare nouă în România, iniţiatorii campaniei doresc să aducă în atenţia publică faptul că fumătorii pot scăpa de dependenţa de tutun prin tratament cu sprijinul medicilor, aceasta fiind şi metoda ce ajută organismul să lupte cu efectul lipsei de nicotină.