Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Cetăţenii UE ar putea plăti şi apelurile primite pe telefonul mobil

Cetăţenii UE ar putea plăti şi apelurile primite pe telefonul mobil

Data: 16 Iunie 2008

Comisarul european pentru Telecomunicaţii, Viviane Reding, ar putea propune ca utilizatorii de telefonie mobilă să plătească şi pentru apelurile primite, nu numai pentru cele transmise, dacă se dovedeşte că o astfel de măsură ar scădea valoarea facturii plătite de clienţi către operatori. Oficialul va publica, în cursul acestei luni, recomandările privind reducerea tarifelor practicate de operatorii de telefonie fixă şi mobilă, pentru redirecţionarea apelurilor, efectuate din reţele rivale, către clienţi, potrivit Reuters. Reperele gândite de Reding ar putea conduce la noi modele de business în industria telecom, conform cărora utilizatorii ar putea plăti şi pentru apelurile primite, dar urmărind scheme de tarifare care să avantajeze clienţii, a declarat ieri purtătorul de cuvânt al comisarului european pentru Telecomunicaţii. În viziunea oficialului, tarifele de interconectare practicate de operatorii de comunicaţii mobile ar putea fi reduse până la nivelul celor percepute în segmentul telefoniei fixe, pentru a evita subvenţiile încrucişate şi a reduce, astfel, costurile suportate de consumatori.