Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Cinci lanţuri de magazine investigate de Consiliul Concurenţei

Cinci lanţuri de magazine investigate de Consiliul Concurenţei

Data: 14 Noiembrie 2014

Consiliul Concurenţei a declanşat o nouă investigaţie privind posibila încălcare a regulilor de concurenţă naţionale şi comunitare de către cinci companii care activează pe piaţa comercializării de produse alimentare din România, se arată într-un comunicat al Consiliului, citat de Agerpres. Investigaţia vizează unele lanţuri de retail din România şi furnizori ai acestora, respectiv Auchan România SA, Carrefour România SA, România Hypermarche SA (Cora), Kaufland România SCS şi Trident Trans Tex. „Avem indicii privind o posibilă fixare a preţurilor între alţi retaileri şi furnizorii lor. Înţelegerile privind fixarea preţurilor reprezintă o serioasă abatere de la principiul liberei concurenţe pe piaţă, având ca efect prejudicierea consumatorilor“, a declarat Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei.

La începutul lunii octombrie, preşedintele Consiliului Concurenţei anunţa că 26 de companii din sectorul de retail ar putea fi sancţionate pentru încălcarea legislaţiei din domeniu în cazul promoţiilor de genul „primeşti de 10 ori diferenţa, dacă găseşti produsul în altă parte mai ieftin“. (Oana Nistor)