Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială CNA a stabilit regulile campaniei electorale în audiovizual

CNA a stabilit regulile campaniei electorale în audiovizual

Data: 30 Septembrie 2009

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a adoptat, în şedinţa de ieri, Decizia privind regulile de desfăşurare în audiovizual a campaniei pentru alegerea preşedintelui României, primul tur al alegerilor urmând să aibă loc pe 22 noiembrie.

Singura modificare adusă proiectului de Decizie înainte ca acesta să fie supus la vot a fost la articolul 3, alineatul (2) punctul c), care priveşte obligaţia radiodifuzorilor de a se asigura că emisiunile de promovare, spoturile sau alte materiale puse la dispoziţia lor de către candidaţi nu conţin „afirmaţii sau imagini care pot aduce atingere demnităţii umane, onoarei, vieţii particulare a persoanei, dreptului la propria imagine sau care sunt contrare bunelor moravuri“. Conform Deciziei, „campania electorală pe posturile de radio şi televiziune, publice şi private, începe pe 23 octombrie 2009, ora 00:00, şi se încheie pe 21 noiembrie 2009, ora 7:00“.