Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Concurs de eseuri în fiecare lună

Concurs de eseuri în fiecare lună

Data: 06 Mai 2008

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (www.anpc.ro) a demarat anul trecut programul ANPC Junior, prin intermediul căruia se doreşte implicarea tinerilor în domeniul protecţiei consumatorului. Concursul de eseuri organizat în cadrul acestui program se desfăşoară lunar, pe o temă diferită şi este destinat elevilor. Tema lunii martie s-a referit la eticheta produselor, considerată o „carte de vizită“ a acestora, etichetă pe care consumatorii uită să o citească, iar copiii nu o înţeleg de cele mai multe ori. Eseul câştigător a fost desemnat cel al unei eleve din Suceava.