Victoria republicanului Donald Trump la alegerile prezidenţiale americane, continuarea războiului din Orientul Mijlociu sau Jocurile Olimpice de la Paris se numără printre evenimentele care, potrivit unei
Dacia, brandul cu cea mai rapidă creştere în Europa
Grupul Renault şi-a crescut cota de piaţă cu 0,2%, ajungând la 9,3%, datorită vânzărilor Dacia şi, în special, a modelului Sandero, care a fost lider al industriei auto din Spania în acest trimestru. „În Europa, înmatriculările grupului Renault au crescut cu 7,6% în timp ce cota de piaţă a crescut cu 0,2 puncte până la 9,3%. Acest lucru se datorează succesului înregistrat de modelele Renault Clio, Renault Captur şi Dacia Sandero“, a informat grupul Renault, într-un comunicat citat de Agerpres. În acelaşi timp, Renault a anunţat şi o creştere de 6,7% a cifrei sale de afaceri în trimestrul al treilea, graţie cererii crescute pentru automobilele marca Dacia pe piaţa din Europa. Astfel, în perioada iulie-septembrie 2014 cifra de afaceri a Renault a crescut până la 8,53 miliarde de euro de la 7,99 miliarde de euro în perioada similară a anului trecut. În trimestrul al treilea, grupul Renault a vândut aproximativ 613.000 de autovehicule la nivel mondial, o cifră stabilă comparativ cu performanţa de anul trecut. (O.N.)