Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Magazinele second-hand, tot mai căutate de est-europeni

Magazinele second-hand, tot mai căutate de est-europeni

Data: 09 Noiembrie 2014

Populaţia din ţările est-europene, afectată de scăderea veniturilor generată de criza financiară globală, a început să se îndrepte tot mai mult spre magazinele de haine second-hand, în timp ce mulţi consumatori din Europa Occidentală aleg tot mai des magazinele cu preţuri reduse, transmite Reuters. Numărul magazinelor de haine second-hand din Ungaria, Polonia, Bulgaria şi Croaţia a crescut rapid, iar proprietarii acestor magazine au investit milioane de euro pentru a-şi extinde afacerile. Recent, Fondul Monetar Internaţional a dat publicităţii un raport potrivit căruia convergenţa veniturilor din Est şi Vest a încetinit semnificativ după criza financiară. „Începând din 1995 şi până în 2008 regiunea Europei Centrale şi de Est recupera decalajul care o separă de media veniturilor din UE într-un ritm de aproximativ un punct procentual pe an. După criză ritmul a încetinit semnificativ“, apreciază FMI, citat de sursa amintită. (Oana Nistor)