Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Marile lanţuri de magazine se revoltă împotriva comerţului online

Marile lanţuri de magazine se revoltă împotriva comerţului online

Data: 25 Septembrie 2009

Comisarul european pentru Concurenţă, Neelie Kroes, urmează să primească o scrisoare din partea mai multor lanţuri de magazine europene, în care semnatarii cer menţinerea unei distribuţii selective din partea fabricanţilor de mărci prestigioase, pentru a-şi proteja afacerea faţă de comercianţii online, informează „France Presse“. Poziţia este justificată în scrisoare prin faptul că, spre deosebire de agenţii de vânzare online, magazinele cheltuie sume de bani importante „pentru prezentarea produselor, pentru formarea personalului sau pentru fidelizarea clientelei“. La nivel european, încă se discută dacă este necesară menţinerea distribuţiei selective, iar marile magazine ce vând mărci de prestigiu doresc acest lucru. De asemenea, se speră ca producătorul să ţină cont de existenţa magazinelor fizice, atunci când face distribuţia mărfurilor.