Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Măsurile de stimulare a consumului ajută economia

Măsurile de stimulare a consumului ajută economia

Data: 03 Noiembrie 2014

Măsurile de redistribuire a creşterii economice şi de stimulare a consumului produc efecte pozitive în economie, creşterea cu 7,4% a comerţului cu amănuntul în primele nouă luni relevând un stimul moderat pentru majorarea comenzilor şi un impuls pentru creşterea economică, a apreciat, luni, Cristian Socol, consilier al prim-ministrului. „Măsurile de redistribuire a creşterii economice şi de stimulare a consumului produc efecte pozitive în economie. Conform INS, comerţul cu amănuntul a crescut în primele 9 luni cu 7,4%, ceea ce relevă un stimul moderat pentru creşterea comenzilor şi un impuls pentru creşterea economică. Prin măsurile luate în ultimii doi ani şi jumătate am încercat să realizăm un echilibru corect între stimularea sectorului privat şi a creşterii economice şi măsuri de dreptate socială“, a declarat, pentru Agerpres, Cristian Socol. Institutul Naţional de Statistică a anunţat, luni, că cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul a crescut cu 7,4% în primele nouă luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară din 2013, ca serie brută, pe fondul avansului consemnat de vânzările de produse nealimentare cu 11,1%, vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun cu 8,3% şi al comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate, cu 0,2%. (Oana Nistor)