Victoria republicanului Donald Trump la alegerile prezidenţiale americane, continuarea războiului din Orientul Mijlociu sau Jocurile Olimpice de la Paris se numără printre evenimentele care, potrivit unei
Modernizarea şoselei de nord a Capitalei se va încheia în noiembrie 2009
▲ „Termenul de finalizare pentru cele trei tronsoane aflate în lucrări este de circa 18 luni, ceea ce înseamnă că, la sfârşitul lui 2009, lucrările se vor finaliza atât pe cele două tronsoane în care se extinde la patru benzi centura existentă, cât şi pe tronsonul care completează actuala centură“, a declarat ministrul Transporturilor, Ludovic Orban ▲
Centura de nord a Capitalei va avea patru benzi de circulaţie începând din noiembrie 2009, după finalizarea lucrărilor de extindere. „Termenul de finalizare pentru cele trei tronsoane aflate în lucrări este de circa 18 luni, ceea ce înseamnă că, la sfârşitul lui 2009, lucrările se vor finaliza atât pe cele două tronsoane în care se extinde la patru benzi centura existentă, cât şi pe tronsonul care completează actuala centură“, a declarat ministrul Transporturilor, Ludovic Orban. Lucrările de extindere şi de completare a centurii de nord a Bucureştiului vor costa 70 de milioane de euro şi vor fi împărţite pe trei tronsoane: între DN2 şi DN1, acolo unde lucrează compania românească Romstrade, între DN1 şi DN1A, executantul fiind compania austriacă Alpine, şi între DN 1A şi DN 7, unde lucrările au fost atribuite companie elene Aktor. Practic, pe ultimul tronson centura va fi construită, deoarece, din proiectul iniţial, lipsea pasajul care face legătura între Mogoşoaia şi Chitila, astfel încât centura de nord va fi completată până în noiembrie 2009. Proiectul de modernizare prevede construirea a trei pasaje rutiere Potrivit datelor prezentate de reprezentanţii Ministerului Transporturilor, centura de nord a Bucureştiului va avea trei pasaje rutiere. Primul va fi construit în zona căii ferate din apropierea podului de la Băneasa, pe drumul naţional DN1, un pasaj suprateran la intersecţia dintre centura Capitalei şi drumul naţional 1A, iar al treilea pasaj rutier suprateran urmează să fie amplasat la intersecţia dintre centura ce va fi construită între Mogoşoaia şi Chitila şi DN7 (Bucureşti-Piteşti). „În mod normal, lucrările la pasajul peste calea ferată din zona Băneasa trebuiau să se finalizeze în 24 de luni de la începerea lucrărilor, dar sperăm ca şi acesta să fie gata în 18 luni, aşa cum prevede contractul pentru centura propriu-zisă“, a declarat Ludovic Orban. Ministrul Transporturilor a precizat că lucrările vor demara în luna iunie şi că centura actuală a Capitalei va avea patru benzi pe sens pe toată lungimea ei, la jumătatea anului 2010.