Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Modernizarea şoselei de nord a Capitalei se va încheia în noiembrie 2009

Modernizarea şoselei de nord a Capitalei se va încheia în noiembrie 2009

Data: 06 Mai 2008

▲ „Termenul de finalizare pentru cele trei tronsoane aflate în lucrări este de circa 18 luni, ceea ce înseamnă că, la sfârşitul lui 2009, lucrările se vor finaliza atât pe cele două tronsoane în care se extinde la patru benzi centura existentă, cât şi pe tronsonul care completează actuala centură“, a declarat ministrul Transporturilor, Ludovic Orban ▲

Centura de nord a Capitalei va avea patru benzi de circulaţie începând din noiembrie 2009, după finalizarea lucrărilor de extindere. „Termenul de finalizare pentru cele trei tronsoane aflate în lucrări este de circa 18 luni, ceea ce înseamnă că, la sfârşitul lui 2009, lucrările se vor finaliza atât pe cele două tronsoane în care se extinde la patru benzi centura existentă, cât şi pe tronsonul care completează actuala centură“, a declarat ministrul Transporturilor, Ludovic Orban. Lucrările de extindere şi de completare a centurii de nord a Bucureştiului vor costa 70 de milioane de euro şi vor fi împărţite pe trei tronsoane: între DN2 şi DN1, acolo unde lucrează compania românească Romstrade, între DN1 şi DN1A, executantul fiind compania austriacă Alpine, şi între DN 1A şi DN 7, unde lucrările au fost atribuite companie elene Aktor. Practic, pe ultimul tronson centura va fi construită, deoarece, din proiectul iniţial, lipsea pasajul care face legătura între Mogoşoaia şi Chitila, astfel încât centura de nord va fi completată până în noiembrie 2009.

Proiectul de modernizare prevede construirea a trei pasaje rutiere

Potrivit datelor prezentate de reprezentanţii Ministerului Transporturilor, centura de nord a Bucureştiului va avea trei pasaje rutiere. Primul va fi construit în zona căii ferate din apropierea podului de la Băneasa, pe drumul naţional DN1, un pasaj suprateran la intersecţia dintre centura Capitalei şi drumul naţional 1A, iar al treilea pasaj rutier suprateran urmează să fie amplasat la intersecţia dintre centura ce va fi construită între Mogoşoaia şi Chitila şi DN7 (Bucureşti-Piteşti). „În mod normal, lucrările la pasajul peste calea ferată din zona Băneasa trebuiau să se finalizeze în 24 de luni de la începerea lucrărilor, dar sperăm ca şi acesta să fie gata în 18 luni, aşa cum prevede contractul pentru centura propriu-zisă“, a declarat Ludovic Orban. Ministrul Transporturilor a precizat că lucrările vor demara în luna iunie şi că centura actuală a Capitalei va avea patru benzi pe sens pe toată lungimea ei, la jumătatea anului 2010.