Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Numere pentru sesizări legate de facturi

Numere pentru sesizări legate de facturi

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Data: 14 Ianuarie 2022

Consumatorii care au neclarităţi cu privire la factura la energie trebuie să se adreseze în primul rând furnizorului, apoi, dacă nu sunt mulţumiţi de răspuns, să depună plângeri la Autoritatea Naţio­­nală de Reglementare în Energie (ANRE), la Protecția Consumatorului (ANPC) sau chiar în justiţie. În cazul ANRE, consumatorii au la dispoziție pentru sesizări numerele 0374554265 şi 0219782, precum și rubrica Petiţii de pe site-ul anre.ro. Cei care doresc să se adreseze Protecției Consumatorului referitor la facturile la energie pot face acest lucru pe site-ul anpc.ro sau telefonic la numărul 021.9551. (C. Z.)