Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială O nouă imagine şi un nou slogan pentru Kosarom

O nouă imagine şi un nou slogan pentru Kosarom

Data: 15 August 2008

Cunoscutul producător de preparate de carne Kosarom din judeţul Iaşi a decis să îşi schimbe atât imaginea, cât şi sloganul. Astfel, în locul sloganului „Blazonul calităţii“, reprezentanţii companiei au decis să folosească un nou slogan, „Savurează diferenţa“. De asemenea, reprezentanţii companiei au decis să schimbe şi etichetele produselor pentru a oferi „o imagine mai caldă şi mai aproape de consumator“, după cum a spus directorul general, Teodor Apostol. „Blazonul calităţii este sloganul care ne-a consacrat şi care ne-a făcut cunoscuţi în toată ţara. Însă, după modernizarea instalaţiilor şi cu investiţiilor din ultima perioadă, am decis să ne axăm şi pe alte laturi ale afacerii, respectiv marketingul. Aşa că, după un studiu de piaţă am decis să luăm o nouă identitate, un nou slogan şi un nou logo“, a spus directorul Kosarom, Teodor Apostol.

La rândul lor, reprezentanţii firmei care s-au ocupat de re-branding au explicat de ce a fost nevoie de această schimbare. „Kosarom este o marcă de calitate bine plasată pe piaţa românească, însă este important ca exigenţele de calitate ale produselor să fie reflectate şi în imaginea produsului“, a explicat reprezentantul firmei Sery din Austria, care s-a ocupat de noua imagine a Kosaromului.

De asemenea, în urma studiului de marketing întocmit, a reieşit că grupul ţintă al produselor Kosarom este unul activ, reprezentat de persoane dinamice, cu venituri în creştere şi cu o educaţie peste medie. Culorile predominante au rămas în continuare alb şi roşu, însă în cazul etichetelor

s-a decis renunţarea la textele de pe marginea imaginii produsului, rămânând doar produsul în sine, pentru a fi mai vizibil. De asemenea, o parte din produse au început să fie ambalate în caserole vidate, pe care predomină culoarea roşu. (S.D.)