Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Acasa Societate Actualitate socială Plăţile online se vor tripla în acest an

Plăţile online se vor tripla în acest an

Valoarea cumpărăturilor online realizate prin card se vor ridica la 35 de milioane de euro în acest an, în creştere de peste trei ori faţă de 2006, când au atins circa zece milioane de euro, potrivit datelor Romcard, procesator final de plăţi online prin card în România. „Dinamica pieţei comerţului electronic este destul de imprevizibilă. Iniţial, pentru 2007, noi estimam o creştere de 25% a pieţei, însă acum prognozăm o triplare“, a declarat corporate affairs officer al grupului GECAD, Iuliana Butuc-Cerchez. Reprezentantul GECAD a adăugat că tendinţa de creştere se va menţine şi în 2008, însă ritmul nu poate fi prognozat, volumul tranzacţiilor online fiind determinat şi de intrarea unor companii noi pe piaţă şi de concentrarea lor pe vânzările online. De asemenea, evoluţia va fi influenţată şi de informarea utilizatorilor finali despre această piaţă, de securitatea tranzacţiilor pe internet şi de seriozitatea cu care comercianţii online tratează această afacere. „În prezent, multe magazine virtuale sunt făcute din pasiune, nu pe standardul unei afaceri“, a spus Iuliana Butuc-Cerchez. Cele mai multe tranzacţii online realizate cu cardul bancar vizează serviciile oferite de operatorii de telecomunicaţii, printre care se numără şi plata facturilor. Acestea sunt urmate de tranzacţiile din domeniul turistic, unde sunt incluse şi achiziţionarea de bilete de avion, şi de cele din segmentul retail. ▲