Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Producătorii de electronice se pregătesc de o scădere a vânzărilor

Producătorii de electronice se pregătesc de o scădere a vânzărilor

Data: 02 Septembrie 2008

Producătorii de bunuri electronice se pregătesc pentru încetinirea vânzărilor în a doua jumătate a anului şi în 2009, dar se bazează totuşi pe faptul că oamenii se vor reorienta spre divertisment în contextul evoluţiei economice dificile şi al bugetelor mai restrânse. „Atunci când oamenii nu au foarte mulţi bani, ei reduc cheltuielile majore şi cumpără lucruri care le uşurează viaţa, precum electronicele“, a declarat co-fondatorul companiei Tom Tom Corinne Vigreux. Vigreux anticipează că grupul de sisteme de navigaţie prin satelit va fi în mare parte neafectat de încetinirea economiei în Europa şi Statele Unite, dar retailerii sunt „foarte atenţi“ la nivelul stocurilor în apropierea perioadei Crăciunului. Producătorii de electronice din întreaga lume s-au adunat, în perioada 29 august-3 septembrie, la Berlin, pentru a-şi prezenta produsele. Multe companii contează pe această expoziţie pentru a primi noi comenzi, întrucât retailerii caută marfă pentru sezonul de Crăciun, dar sunt îngrijoraţi că mediul economic nefavorabil le va afecta performanţele.

„Piaţa, în totalitate, în 2008, nu este foarte bună, iar în Europa este chiar mai proastă“, a declarat Shin Ik Kang, preşedintele şi directorul general al LG Digital Display. Încetinirea economiei globale, majorarea preţurilor petrolului şi criza subprime influenţează piaţa electronicelor, a adăugat Kang. Vânzările de retail din zona euro au înregistrat, în iunie, un declin anual record. În Marea Britanie, vânzările de retail au înregistrat în august cel mai rapid ritm de scădere din ultimii 25 de ani. Kang anticipează că piaţa europeană a televizoarelor va stagna în acest an, dar că LG va înregistra o performanţă superioară sectorului de profil. Şeful LG Digital Display din Europa, Chi Eun Lee, estimează că principalii producători de televizoare, printre care Sony şi Samsung, lideri pe piaţa televizoarelor cu LCD, se vor confrunta cu intensificarea concurenţei legate de preţ, înainte de sezonul cumpărăturilor de Crăciun.