Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Produsele agricole, promovate pe bani europeni

Produsele agricole, promovate pe bani europeni

Data: 02 Noiembrie 2014

Un număr de 27 de programe destinate promovării produselor agricole în Uniunea Europeană şi în ţări terţe au primit săptămâna trecută aprobarea Comisiei Europene. Cele mai multe dintre programe se vor derula pe o perioadă de trei ani cu o alocare financiară de la bugetul Uniunii de 39 de milioane de euro. Acestea vizează diverse categorii de produse, cum ar fi fructele şi legumele proaspete şi prelucrate, produsele lactate, produsele de calitate superioară (DOP, IGP, STG şi produse ecologice), florile, carnea de calitate superioară şi, de asemenea, în premieră, carnea de oaie. „Mă bucur să confirm sprijinul nostru pentru aceste programe de promovare noi, care includ, pentru prima oară, carnea de oaie. Sper că aceste programe vor stimula consumul şi vânzările în această perioadă dificilă. În ultimii 5 ani, UE a devenit un exportator net de produse agroalimentare, iar valoarea exporturilor a crescut mai rapid decât volumul, deoarece consumatorii din alte părţi ale lumii apreciază tradiţiile, standardele de calitate şi gusturile Europei“, a declarat fostul comisar european pentru agricultură, domnul Dacian Cioloş. Din cele 43 de propuneri de programe care vizau atât piaţa internă, cât şi ţări terţe, au fost alese pentru cofinanţare, după evaluare, 27 de programe, dintre care 21 vizează piaţa internă, iar 6 vizează ţări terţe. (Oana Nistor)