Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Produsele cumpărate online, mai ieftine decât cele din magazine

Produsele cumpărate online, mai ieftine decât cele din magazine

Data: 12 Noiembrie 2014

Produsele cumpărate online sunt cu până la 40% mai ieftine comparativ cu produsele cumpărate din magazinele tradiţionale, potrivit unui studiu „Price Index“ realizat în România în luna octombrie, citat de Agerpres. Preţuri mult mai bune în mediul online au fost înregistrate la cărţi, telefoane şi tablete, cu diferenţe semnificative, de până la 27%, pe perioada campaniilor promoţionale, faţă de retailul tradiţional.

În cazul electrocasnicelor mari, mediul online oferă o gamă variată de modele, dar şi preţuri în medie cu 4-5% mai mici decât în magazinele offline de specialitate, arată studiul realizat de Millward Brown România, ceea ce, cumulat cu facilităţile de livrare, reprezintă o economie importantă de timp şi de bani. Studiul realizat în prima parte a lunii octombrie a luat în calcul 15 categorii şi 150 de produse. Pentru fiecare categorie au fost analizate câte 10 produse alese aleator din 27 de magazine online şi offline, magazinele fiind selectate după relevanţa lor în categorie. (Oana Nistor)