Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Proiect pentru promovarea produselor din vestul ţării şi din Banatul sârbesc

Proiect pentru promovarea produselor din vestul ţării şi din Banatul sârbesc

Data: 17 Decembrie 2013

Produsele specifice regiunii de vest a României şi Banatului sârbesc vor fi promovate sub brandul „Made in Banat“, la iniţiativa Camerei de Co-merţ, Industrie şi Agricultură Timiş (CCIAT). Proiectul este dezvoltat în parteneriat cu camerele de comerţ din Serbia şi cu ADETIM, prin care vor fi promovate produse şi servicii din ambele ţări, mai întâi în regiune şi apoi în spaţiul Uniunii Europene. „Ne propunem să  creăm şi să înregistrăm marca Made in Banat, să  identifică m produse regionale spe-cifice, atât din regiunea de vest a României, cât şi din regiunile Banatului din Serbia, produse care să  fie evaluate din punct de vedere calitativ şi al specificului regional, iar apoi să  li se ofere posibilitatea de a fi comercializate sub această  marcă “, a declarat Diana Fiţ, manager de proiecte în cadrul CCIAT, citată  de Agerpres. Conform acesteia, „Made in Banat“ a apărut din nevoia de a sprijini dezvoltarea unei economii compe-titive în regiunea transfrontalieră România-Serbia, reprezentanţii producătorilor vor participa la schimburi de experienţă şi bune practici. De asemenea, se urmăreşte identificarea instrumentelor comune pentru a diminua efectele crizei economice şi a determina o îm-bu-nătăţire a calităţii vieţii oamenilor din regiune. (Oana Nistor)