Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Promoţiile generează majoritatea vânzărilor operatorilor telecom

Promoţiile generează majoritatea vânzărilor operatorilor telecom

Data: 23 Decembrie 2009

Românii nu sunt atraşi neapărat de un serviciu bun, cât mai mult de promoţiile oferite de diferitele companii, mai ales în domeniul telecomunicaţiilor. Peste 75% din vânzările unui operator telecom sunt generate de ofertele promoţionale, conform informaţiilor furnizate de operatorul telecom Digital Cable Systems (DCS). Potrivit oficialilor companiei, bătălia se dă pentru atragerea de noi clienţi, dar mai ales pe fidelizarea celor deja existenţi, iar acest lucru se poate realiza oferindu-le oamenilor ceea ce caută cel mai mult în această perioadă: reduceri, gratuităţi, preţuri mici, chiar şi cu riscul de a micşora temporar marjele de profit. „De câţiva ani buni, nu mai există la nici un operator campanii de achiziţie care să nu fie promovate prin oferte generoase“, a declarat Dinu Malacopol, CEO-ul DCS.