Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială „Rabla“ britanică mai merge doar o lună

„Rabla“ britanică mai merge doar o lună

Data: 26 Feb 2010

Guvernul britanic a anunţat că până la 50.000 de persoane vor mai putea beneficia în următoarele cinci săptămâni de subvenţia acordată la achiziţionarea unui automobil nou. Departamentul pentru afaceri şi inovaţii a anunţat că acordarea subvenţiilor se va încheia la 31 martie sau mai devreme, dacă sunt epuizate cele 400 milioane de lire sterline (600 milioane de dolari) alocate de Guvern pentru Programul „Rabla“. Până în 14 februarie s-au vândut 335.305 automobile noi prin acest program. Vânzările auto în Marea Britanie au fost stimulate de introducerea unei prime în valoare de 2.000 de lire sterline (3.000 de dolari) oferite la casarea unui autovehicul mai vechi de zece ani şi la achiziţionarea altuia nou. În ciuda creşterii vânzărilor auto în ultimele luni, Asociaţia producătorilor şi comercianţilor de automobile din Regatul Unit (SMMT) avertizează că 2010 va fi un an dificil pentru producătorii auto. În afara Marii Britanii, şi alte state europene au anunţat sistarea programului de tip „Rabla“. Astfel, dacă programul german de încurajare a sectorului auto a luat sfârşit anul trecut, în Italia a fost anunţată întreruperea acestuia, în timp ce în Franţa el este aproape epuizat.