Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială România are nevoie de o strategie eficientă privind turismul

România are nevoie de o strategie eficientă privind turismul

Data: 19 Iunie 2007

România trebuie să dezvolte o strategie de turism eficientă la nivel naţional, prin care obiectivele turistice să fie promovate în străinătate, la târgurile de turism, nu numai pentru a atrage turişti, ci şi investitori, care să dezvolte infrastructura, a declarat Bill Bowman, din cadrul KPMG România, reţea globală de firme profesionale care oferă diferite servicii. El a avertizat în legătură cu posibilitatea apariţiei unui cerc vicios în care turiştii ar evita România din cauza lipsei facilităţilor, iar investitorii nu ar mai fi interesaţi din cauza numărului mic de turişti pentru

a-şi justifica intrarea pe piaţa românească. „O strategie de turism efectivă ar face mult mai mult pentru încurajarea investitorilor să analizeze mai amănunţit şi să creadă în potenţialul României“, a afirmat Bowman, citat de Czech Business Weekly. Calitatea serviciilor şi preţurilor lor ridicate, ca şi riscul de a fi păcălit de chelneri sau şoferii de taxi, sunt câteva din problemele cu care se confruntă turiştii care vin în România, în opinia lui Bill Bowman. Deşi România a rămas în urma Bulgariei din cauza infrastructurii slabe în domeniul transportului şi a promovării limitate peste hotare, ţara noastră are potenţial şi dă semne că va deveni o destinaţie de top în turismul european în următorii ani, susţin experţi din domeniu. Conform publicaţiei citate, România a primit o bilă albă, pentru turismul montan, şi una neagră pentru turimul pe litoral. „Cehii preferă să schieze în staţiunile româneşti“, a declarat Petr Stanìk, directorul de marketing al agenţiei de turism Net Travel.cz, care oferă pachete turistice în România. Staţiunile de schi din România înregistrează o adevărată creştere şi continuă să câştige popularitate în rândul turiştilor din Cehia, deoarece sejururile aici sunt mai ieftine decât în Cehia şi este uşor de ajuns cu avionul. Costul unui pachet turistic pentru o săptămână, în care sunt incluse biletul de avion, cazarea, mesele şi abonamentul de schi, este sub 320 de euro, o sumă mai mică decât ar trebui să plătească cehii pentru Austria, Italia sau Franţa, explică el. Schiorii din Cehia se mai uită şi la preţul berii care este „aproximativ la fel“ ca cel din Cehia.