Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Un sfert dintre locuitorii din oraşe vor face cumpărături de „Black Friday“

Un sfert dintre locuitorii din oraşe vor face cumpărături de „Black Friday“

Data: 19 Noiembrie 2014

În „Vinerea Neagră“ - „Black Friday“, mai mult de un sfert dintre locuitorii din mediul urban (28%) vor face cumpărături, arată rezultatele unui studiu privind obiceiurile de cumpărare de produse electronice, electrocasnice şi IT, dat publicităţii marţi şi citat de Agerpres. Cei mai mulţi dintre consumatori îşi doresc promoţii la electrocasnice (28%), telefoane mobile (18%), televizoare (18%), produse de îmbrăcăminte/încălţăminte (12%) şi laptopuri /notebookuri (10%). În acelaşi timp, consumatorii au declarat că preferă să cumpere produse electronice, electrocasnice şi IT în special din magazinele tradiţionale specializate (63%), urmate de magazinele online specializate (36%) şi de hipermarketuri / supermarketuri / magazine de tip „Do It Yourself“ (31%). Cercetarea arată că vor face cumpărături cu această ocazie în special tinerii cu vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani (38%), precum şi consumatorii din categoria de vârstă 35-44 de ani (34%). În acest an, perioada reducerilor „Black Friday“ este programată în România în weekendul 21-23 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât evenimentul tradiţional din Statele Unite ale Americii. În acest interval, retaileri din toate domeniile vor face discounturi semnificative la mii de produse. Anul trecut vânzările au ajuns la 100 de milioane de euro. (Oana Nistor)