Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Acizii graşi omega 3 ajută la îmbunătăţirea memoriei
Un studiu realizat recent de cercetătorii americani arată că persoanele vârstnice în sângele cărora se găsesc cantităţi însemnate de vitamine şi acizi graşi omega 3 au capacităţi mentale mai bune şi o memorie mai bună decât cele care se hrănesc cu alimente cu o valoare dietetică scăzută. În plus, studiul arată că la vârstnicii care consumă vitamine şi acizi graşi omega 3 nu s-a constatat reducerea volumului creierului, fenomen tipic observat la persoanele care suferă de boala Alzheimer. "Acest studiu arată clar efectele neurologice şi biologice, bune şi rele, asociate nivelurilor diferiţilor nutrienţi din sânge", spune Maret Traber de la Institutul "Linus Pauling" - Universitatea din Oregon (nord-vestul Statelor Unite), coautor al cercetării.



.jpg)