Persoanele care petrec în timpul zilei mai mult de zece ore și jumătate stând pe scaun sau întinse pe canapea au un risc crescut de insuficiență cardiacă, infarct sau accident vascular cerebral chiar dacă în re
Ambalaj frumos, dar produs nesănătos
Etichetele colorate și personajele de desene animate de pe ambalajele produselor alimentare pentru copii ar trebui să le dea de gândit părinților. Copiii sunt frecvent ținta strategiilor de marketing și multe dintre produsele din comerț sunt promovate intens, publicul-țintă fiind copiii, pe care producătorii încearcă să îi atragă prin astfel de ambalaje. Copiii ajung la o anumită dependență de produsele respective, pe care vor continua să le consume și când vor ajunge adulți. Un studiu al specialiștilor în nutriție de la Universitatea din Toronto (Canada), citat de CNN, atrage atenția că o parte dintre produsele promovate s-au dovedit a fi nesănătoase, având mai mult zahăr și o valoare nutrițională mai mică decât produse similare mai puțin promovate. (I. M.)