Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Sănătate Ambalaj frumos, dar produs nesănătos

Ambalaj frumos, dar produs nesănătos

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Sănătate
Data: 25 Mai 2023

Etichetele colorate și personajele de desene animate de pe ambalajele produselor alimentare pentru copii ar trebui să le dea de gândit părinților. Copiii sunt frecvent ținta strategiilor de marketing și multe dintre produsele din comerț sunt promovate intens, publicul-țintă fiind copiii, pe care producătorii încearcă să îi atragă prin astfel de ambalaje. Copiii ajung la o anumită depen­dență de pro­dusele respective, pe care vor continua să le consume și când vor ajunge adulți. Un studiu al specialiștilor în nutriție de la Universitatea din Toronto (Canada), citat de CNN, atrage atenția că o parte dintre produsele promovate s-au dovedit a fi nesănătoase, având mai mult zahăr și o valoare nutrițională mai mică decât produse similare mai puțin promovate. (I. M.)