Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Cafeaua previne cancerele de piele
Potrivit unui studiu publicat în Statele Unite, consumul zilnic de cafea reduce riscul de apariţie a unui tip de cancer al pie-lii. Astfel, femeile care beau mai mult de trei ceşti de cafea pe zi beneficiază de o scădere a riscului de apariţie a bazaliomului (carcinom bazocelular) cu 20%, comparativ cu femeile care consumă puţină cafea sau chiar deloc. Pentru bărbaţi, consumul a cel puţin trei ceşti de cafea pe zi reduce riscul de cancer al pielii cu cel puţin 9%. Conform autorilor cercetării, consumul de cafea - nu cea decofeinizată - ar putea fi o opţiune importantă pentru a ajuta prevenirea cancerului de piele", care este adeseori vindecabil şi reprezintă tipul de cancer cel mai des întâlnit. Aceste rezultate justifică necesitatea realizării unor cercetări suplimentare pentru a înţelege mai bine legătura dintre consumul de cafea şi o frecvenţă mai mică a cancerului de piele.



.jpg)