Stilul de viață are o influență enormă asupra sănătății noastre, atât fizice, cât și mentale. Rezultatele ştiinţifice ne arată cum factorii de risc alimentari, dar și obiceiuri ce țin de stilul de
Citricele scad riscul de atac cerebral la femei
Potrivit unui studiu realizat în Statele Unite, femeile care consumă frecvent citrice, precum portocale sau grapefruit, îşi pot reduce riscul de a suferi un accident vascular cerebral.
Studiul a fost realizat pe baza evaluării a circa 69.622 de paciente din SUA timp de 14 ani, cu scopul de a determina efectele flavonoidelor, substanţe prezente în special în fructe, legume, ciocolată neagră şi vin roşu. Concluzia a fost că femeile care au consumat cantităţi importante de portocale sau grapefruit, dar şi sucuri din aceste fructe prezintă un risc diminuat cu 19% de a deveni victima unui accident vascular cerebral, spre deosebire de cele care nu mănâncă astfel de fructe în mod regulat. Cercetătorii susţin că este mai bine să fie consumate fructele ca atare decât sucurile produse pe baza lor, acestea din urmă conţinând aditivi şi mult zahăr.



.jpg)