Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Sănătate Medicii de familie vor asigura activitatea în centrele de permanenţă

Medicii de familie vor asigura activitatea în centrele de permanenţă

Un articol de: Otilia Bălinișteanu - 07 Mai 2011

Începând cu 1 iunie 2011, vor intra în vigoare noi reguli privind activitatea medicilor de familie în centrele de permanenţă, se arată într-un comunicat al Ministerului Sănătăţii (MS). Conform unui proiect de lege iniţiat de MS şi supus dezbaterii publice, în situaţia în care pacientul sau aparţinătorii acestuia se adresează dispeceratului medical de urgenţă prin numărul unic de apel 112, iar din informaţiile obţinute se apreciază că starea pacientului nu este critică, dispeceratul medical de urgenţă solicită deplasarea la domiciliu a medicului de familie care efectuează serviciul în regim de gardă în cadrul centrului de permanenţă. Conform proiectului de act normativ, autorităţile locale vor fi obligate să se implice în finanţarea centrelor de permanenţă. În prezent, în România funcţionează 88 de centre de permanenţă, iar Ministerul Sănătăţii urmăreşte înfiinţarea a încă 60 de astfel de unităţi.