Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură Cursuri gratuite pe platforma online „Atelierul Digital”

Cursuri gratuite pe platforma online „Atelierul Digital”

Un articol de: Ziarul Lumina - 27 Aprilie 2016

Tinerii români care doresc să-şi dezvolte abilităţile în domeniul marketingului digital au la dispoziţie, începând de marţi, platforma educaţională online „Atelierul Digital”, lansată şi dezvoltată de Google. Iniţiativa lansată în cursul anului trecut la nivel european, şi de care ar urma să beneficieze 30.000 de studenți români, are la bază datele oficiale ale Comisiei Europene, conform cărora, în viitorul apropiat, 90% dintre slujbe vor necesita cunoştinţe digitale. De asemenea, forul european estimează că, până în 2020, 825.000 locuri de muncă vor fi neacoperite din cauza acestui decalaj. În acest context, pentru a creşte nivelul cunoştinţelor digitale în România, Google a creat platforma online „Atelierul Digital”, iar orice persoană interesată poate urma gratuit cursurile, informează reprezentanții Google, citați de Agerpres. „Atelierul Digital” oferă pregătire în lumea digitală sub forma unor cursuri video gratuite, pe o gamă cuprinzătoare de domenii, de la cum să-ţi construieşti prezenţa online la campanii de marketing în social media sau utilizarea mediului mobil, pentru a atrage noi clienţi. Utilizatorii pot alege o anumită temă pe care vor să se pregătească sau să urmeze întregul curs online. La final, pot alege să dea un test şi, dacă îl trec, vor primi o certificare din partea Google şi IAB Europe. Întregul curs cuprinde 89 de lecţii, împărţite în 23 de teme.