Bucuria copiilor în preajma marilor sărbători ortodoxe o văd cel mai bine profesorii de religie, care sunt de multe ori uimiți de creativitatea celor mici și, în același timp, pot să constate puritatea lor sufletească și emoția lor nealterată. Toate acestea transpar din desenele elevilor, din poezioarele lor sau din compunerile lor cu privire la viețile sfinților, la tradițiile religioase și cele populare de Crăciun și Anul Nou. În așteptarea Pruncului Sfânt care se naște în peștera din Betleem, elevii de la școlile gimnaziale „Geo Bogza” și nr. 7 din sectorul 1 al Capitalei, coordonați de profesorul lor de religie, Ionuț Tarău, și-au propus să ne bucure și pe noi cu ceea ce au desenat și au compus în preajma sărbătorii Sfântului Ierarh Nicolae, a Nașterii Domnului și a Sfântului Vasile cel Mare.
Cursuri gratuite pe platforma online „Atelierul Digital”
Tinerii români care doresc să-şi dezvolte abilităţile în domeniul marketingului digital au la dispoziţie, începând de marţi, platforma educaţională online „Atelierul Digital”, lansată şi dezvoltată de Google. Iniţiativa lansată în cursul anului trecut la nivel european, şi de care ar urma să beneficieze 30.000 de studenți români, are la bază datele oficiale ale Comisiei Europene, conform cărora, în viitorul apropiat, 90% dintre slujbe vor necesita cunoştinţe digitale. De asemenea, forul european estimează că, până în 2020, 825.000 locuri de muncă vor fi neacoperite din cauza acestui decalaj. În acest context, pentru a creşte nivelul cunoştinţelor digitale în România, Google a creat platforma online „Atelierul Digital”, iar orice persoană interesată poate urma gratuit cursurile, informează reprezentanții Google, citați de Agerpres. „Atelierul Digital” oferă pregătire în lumea digitală sub forma unor cursuri video gratuite, pe o gamă cuprinzătoare de domenii, de la cum să-ţi construieşti prezenţa online la campanii de marketing în social media sau utilizarea mediului mobil, pentru a atrage noi clienţi. Utilizatorii pot alege o anumită temă pe care vor să se pregătească sau să urmeze întregul curs online. La final, pot alege să dea un test şi, dacă îl trec, vor primi o certificare din partea Google şi IAB Europe. Întregul curs cuprinde 89 de lecţii, împărţite în 23 de teme.