De curând m-am întâlnit cu un om frumos, o fostă elevă dragă sufletului meu, olimpică la Religie, ambițioasă, cultivată și inteligentă, care a studiat în Anglia. Răstignită între dorința de realizare profesională, probleme de familie și viața duhovnicească, greu încercată în peisajul de patimi descoperite în climatul magic al Angliei, prinsă în închisoarea unei iubiri neîmplinite, dar și în capcana unui sistem de exploatare a tinerilor bursieri imigranți, a cedat ispitei de a da vina pe Dumnezeu și a intrat în depresie.
Controverse privind „Neuroştiinţa la clasă”
Ministerul Educaţiei a anunţat că sprijină proiectul „Neuroştiinţa la clasă”, precizând că acesta nu are rolul de a-i pregăti pe elevi în domeniul neuroştiinţei, ci de a-i ajuta în procesul de autocunoaştere şi „de dezvoltare a abilităţilor de gestionare eficientă a propriei învăţări”. Precizările vin în contextul în care trei profesori şi cercetători au atenţionat, într-o scrisoare deschisă, apărută în presă, că acest program ar aduce în faţa copiilor „erori ştiinţifice fundamentale”. (C. Z.)