Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×
Acasa Educaţie și Cultură Educaţie Controverse privind „Neuroştiinţa la clasă” 

Controverse privind „Neuroştiinţa la clasă” 

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Educaţie
Data: 21 Oct, 2021

Ministerul Educaţiei a anunţat că sprijină proiectul „Neuroştiinţa la clasă”, precizând că acesta nu are rolul de a-i pregăti pe elevi în domeniul neuroştiinţei, ci de a-i ajuta în procesul de autocunoaştere şi „de dezvoltare a abilităţilor de gestionare eficientă a propriei învăţări”. Precizările vin în contextul în care trei profesori şi cercetători au atenţionat, într-o scrisoare deschisă, apărută în presă, că acest program ar aduce în faţa copiilor „erori ştiinţifice fundamentale”. (C. Z.)

Citeşte mai multe despre:   Ministerul Educației și Cercetării