Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Educaţie și Cultură Educaţie Fără platforme pentru evaluare corectă

Fără platforme pentru evaluare corectă

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Educaţie
Data: 09 Septembrie 2021

Ministrul educaţiei, Sorin Cîmpeanu, a subliniat că nu există „nici acum” platforme dedicate şi securizate prin care să se facă „o evaluare corectă şi de calitate”. Din acest motiv, „evaluările online şi-au pierdut foarte mult din relevanţă”, mai ales că profesorul nu poate garanta că acela care răspunde la teste este într-adevăr elevul. Ministrul a amintit şi că trecerea la învăţământul online nu a fost o opţiune, ci „o soluţie de avarie”, iar în prezent încă mai există probleme de conectivitate. Acesta a adăugat că, în cazul în care se va păstra actuala rată de creştere a infectărilor cu noul coronavirus, în a doua jumătate a lunii octombrie, foarte multe localităţi, inclusiv Capitala, ar putea depăşi pragul de 6 la mie, ceea ce presupune trecerea la învăţarea online. (O. N.)