Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Companii în social media

Companii în social media

Un articol de: Cristina Zamfirescu - 22 Ianuarie 2018

Anul trecut, 47% din companiile existente în Uniunea Europeană (UE) au utilizat cel puţin un tip de social media, pe primul loc fiind companiile din Malta, 74% din acestea utilizând social media, faţă de doar 27% din companiile din Polonia, arată datele publicate vineri de Eurostat. În România, aproximativ 35% din companii au utilizat social media în 2017, mai mult decât în Polonia (27%), Letonia (30%) şi Bulgaria (34%). Țara noastră este devansată uşor de Cehia, Slovacia şi Ungaria. Eurostat subliniază că reţele sociale, precum Facebook şi LinkedIn, au fost cel mai frecvent tip de social media utilizat de companiile din UE.