Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Contractele de telefonie prelungite automat, reziliate de abonaţi fără penalităţi

Contractele de telefonie prelungite automat, reziliate de abonaţi fără penalităţi

Un articol de: Oana Nistor - 13 Aprilie 2016

Contractele pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune prelungite automat şi care au la bază ofertele iniţiale neschimbate pot fi reziliate unilateral de către abonaţi fără plata unor penalităţi, informează Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM). „Contractele pentru servicii de telefonie, internet sau televiziune se prelungesc, de regulă, automat, fie pe perioade succesive egale cu durata contractuală iniţială, fie pe o perioadă nedeterminată. Dacă utilizatorul doreşte încetarea contractului înainte de expirarea acestei noi durate contractuale, furnizorul poate solicita plata unor penalităţi de reziliere anticipată. În cazul în care contractul se prelungeşte automat, dar oferta rămâne neschimbată şi nici nu se achiziţionează vreun echipament la preţ redus, utilizatorii nu vor plăti nici o taxă pentru încetarea contractului”, se menţionează în comunicatul citat de Agerpres. Utilizatorii serviciilor amintite au dreptul să fie notificaţi cu 30 de zile înainte de data la care contractul se prelungeşte în mod automat în vederea exprimării opţiunii de prelungire a valabilităţii acestuia. „În cazul în care utilizatorii nu au primit această notificare, se pot adresa Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor”, notează ANCOM.