Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Jumătate dintre români își petrec sărbătorile acasă

Jumătate dintre români își petrec sărbătorile acasă

Galerie foto (1) Galerie foto (1) Actualitate socială
Un articol de: Otilia Bălinișteanu - 22 Decembrie 2022

Este concluzia unui studiu online realizat de Reveal Marketing Research, în perioada 13-18 decembrie 2022, pe un eşantion reprezentativ pentru categoria de persoane cu vârste de peste 18 ani, utilizatoare de internet. „Dacă în 2020 85% dintre români au rămas acasă de Crăciun, iar în 2021 acest procent era de 57%, în 2022 51% dintre respondenţi au declarat că îşi vor petrece sărbătorile acasă. Pentru persoanele peste 55 de ani acest procent ajunge la 73%, în timp ce doar o treime dintre tinerii până în 24 de ani vor rămâne acasă”, se arată în studiul citat de Agerpres.

Cei mai mulți respondenți au declarat că vor petrece timp alături de familie și rude, iar cel mai mare buget rămâne destinat mesei de Crăciun. Astfel, 49% din sumele alocate zilelor de sărbătoare merg către achiziționarea de produse alimentare, 34% către cadouri şi 17% către decoraţiuni.

O altă concluzie a studiului este aceea că românii preferă să facă cumpărături fizic, şi nu online, situație explicabilă după doi ani de pandemie și de restricții.