Ziarul Lumina utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și în activitatea curentă a Ziarului Lumina cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Nu uita totuși că poți modifica în orice moment setările acestor fişiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.
x
×

CAUTĂ ÎN ZIARUL LUMINA




Până la:

Ziarul Lumina Societate Actualitate socială Simona Halep, ambasador al turismului românesc

Simona Halep, ambasador al turismului românesc

Data: 08 Iulie 2014

Jucătorii de tenis Simona Halep şi Horia Tecău, fostul campion la sabie Mihai Covaliu, studenta de etnie romă Anina Ciuciu, informaticianul Ionuţ Budişteanu şi violonistul Alexandru Tomescu au primit, luni, titlul de ambasadori ai turismului românesc, fiindu-le înmânate paşapoarte diplomatice.

Ministrul delegat pentru turism, Florin Jianu, a precizat că noii ambasadori onorifici vor fi implicaţi într-o serie de evenimente de promovare a turismului românesc, ministerul urmând să organizeze o „caravană europeană“ de promovare a brandului turistic românesc sau să desfăşoare acţiuni de acest gen la expoziţia internaţională de la Milano de anul viitor şi la alte târguri de profil. În luna martie, Nadia Comăneci, Maia Morgenstern, Dinu Săraru, Dumitru Pru-nariu, Dan Puric, Ilie Năstase, Oana Pe-llea, Elisabeta Lipă, Ovidiu Lipan şi Helmuth Duckadam au primit la rândul lor paşapoarte diplomatice, fiind desemnaţi ambasadori ai turismului românesc.

Proiectul „România promovată prin valori“ a fost demarat la iniţiativa Departamentului pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri şi Turism şi reprezintă o nouă formă de promovare a României, care îşi propune să completeze campaniile de imagine aflate în derulare. (Oana Nistor)